Σοκάρει η συνομιλία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας που προκάλεσε εθνική τραγωδία. Ακούγεται ο σταθμάρχης να προτρέπει τον οδηγό του τρένου “περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου”.
Στη δεύτερη συνομιλία του σταθμάρχη με τον υπάλληλο του σιδηροδρομικού σταθμού (κλειδούχος), στην ερώτηση του κλειδούχου για αλλαγή της γραμμή, ο σταθμάρχης αναφέρει να παραμείνει ως έχει γιατί περνούσε η τοπική αμαξοστοιχία 1564. Στη συνέχεια ξεχάστηκε να γυρίσει το κλειδί, ποιός ήταν υπεύθυνος ο σταθμάρχης ή ο κλειδούχος.
Μηχανοδηγός: Η Λάρισα ακούει;
Σταθμάρχης: Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.
Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;
Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις.
Μηχανοδηγός: Έγινε, καλό βράδυ.
Σταθμάρχης: Καλή συνέχεια.
Η δεύτερη συνομιλία
Η δεύτερη συνομιλία που είχε προηγηθεί της πρώτης έγινε μεταξύ σταθμάρχη – κλειδούχου. Σε αυτή ακούγεται ο τελευταίος να ρωτά εάν πρέπει να γυρίσει το κλειδί στην ευθεία, με αποτέλεσμα το επιβατικό τρένο να συνεχίσει στην κανονική γραμμή. Ωστόσο, ο σταθμάρχης ανέφερε πως επρόκειτο να χρησιμοποιήσει τη διαγώνιο ένα τοπικό τρένο όπως και έγινε.
Ωστόσο, ο ίδιος μετά ξέχασε να επαναφέρει το κλειδί με αποτέλεσμα η επιβατική αμαξοστοιχία να συνεχίσει στη λάθος διαδρομή που κατέληξε στη φονική σύγκρουση με το εμπορικό τρένο. Η συνομιλία σταθμάρχη – κλειδούχου:
Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Βασίλη, να γυρίσω;
Σταθμάρχης: Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.
Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.