Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα του digital business services, ανακοίνωσε ότι τιμήθηκε από την Singapore Airlines (SIA) με το CEO Service Excellence Award, ως ένας Εξαιρετικός Συνεργάτης. Το βραβείο αποτελεί μια αναγνώριση της Teleperformance για την υποστήριξη που παρέχει στους πελάτες της SIA σε όλη την Ευρώπη.
Για την τιμητική βράβευση της Teleperformance, η SIA αναγνώρισε την εταιρεία για την ακλόνητη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση των πελατών της με ενσυναίσθηση. Κατά το πρώτο έτος της συνεργασίας, η Teleperformance εγκαινίασε τη μοναδική λειτουργία παρακολούθησης της διαδικασίας ελέγχου πελατών της SIA, η οποία βοήθησε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Teleperformance να εξυπηρετεί τους πελάτες της Singapore Airline 50-70% ταχύτερα. Το συγκεκριμένο dashboard παρείχε στην Teleperformance μεγαλύτερη ορατότητα στη διαχείριση και βοήθησε στην κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών υψηλής προτεραιότητας.
«Αυτή η αναγνώριση αντικατοπτρίζει τη συλλογική δουλειά της ομάδας μας, την κουλτούρα για καινοτομία που μας διακατέχει και την αφοσίωσή μας στον πελάτη με πάθος, ώστε να εκπληρώσουμε την υπόσχεσή μας να παρέχουμε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών για λογαριασμό της Singapore Airlines», δήλωσε η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformance in Greece. «Η Teleperformance πρωτοστατεί στην αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων για την παροχή εμπειριών που εντυπωσιάζουν τους πελάτες. Είμαστε υπερήφανοι που αναγνωριζόμαστε για αυτό το επίτευγμα».
Σχετικά με την Teleperformance Greece
Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Digital Integrated Business Services” στην Ελλάδα. Συνδυάζει την καλύτερη προηγμένη τεχνολογία με την ανθρώπινη ενσυναίσθηση για την παροχή μιας βελτιωμένης εξυπηρέτησης στους πελάτες της, που είναι απλούστερη, ταχύτερη και ασφαλέστερη. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 12.000 εργαζόμενους που προέρχονται από περισσότερες από 110 χώρες.
Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων “One-Office” σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως η διάκριση Best Place to Work (2023, 2022, 2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό, με χαρακτηριστικά 15 βραβεία «European Contact Centre & Customer Service» τα τελευταία 6 χρόνια.