Ο ρόλος της τεχνολογίας στο retail και η αναβάθμιση των online και offline εμπειριών τέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης από την Rosie Haslem, Managing Director, Streetsense, UK και τον Selvane Mohandas du Menil, Managing Director, International Association of Department Stores-IADS, στην 23η Prodexpo, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24 και την Τρίτη 25 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Βοηθάμε τους πελάτες να οραματιστούν τα ακίνητά τους, έτσι ώστε να λένε την ιστορία της περιοχής στην οποία βρίσκονται, δίνοντας έμφαση στην ανθρωπογεωγραφία της εκάστοτε περιοχής, τόνισε η κα Rosie Haslem, Managing Director, Streetsense, UK.
Η κα Haslem έκανε λόγο για τη διαμόρφωση μιας ολόκληρης βιωματικής εμπειρίας που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω της τεχνολογίας, έτσι ώστε η εμπορική συναλλαγή να είναι το τελικό αποτέλεσμά της.
Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά: Δε χρειάζονται πλέον τα υπερμεγέθη καταστήματα, ωστόσο η φυσική εμπειρία είναι ο διαφοροποιητικός παράγοντας.
Οπως διευκρίνισε, σε μεγάλο βαθμό η λιανική δεν αφορά πλέον την πώληση του προϊόντος, αλλά τη δημιουργία μίας πελατειακής βάσης και ενός βιώματος.
«Το κατάστημα είναι όντως μία φυσική εμπειρία, αλλά υπενθυμίζει τον ιστότοπο, καθώς σε πολλές περιπτώσεις διαλέγεις το προϊόν και πληρώνεις online ακόμα και μέσα στο δοκιμαστήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά και επεσήμανε ότι: «Η τεχνολογία και η online υπηρεσία έχουν εισέλθει στο φυσικό κατάστημα».
«Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στο διεθνές ενδιαφέρον και αποτελεί τον μεγαλύτερο χώρο μικτής χρήσης στην Ευρώπη. Δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε ότι η Αθήνα είναι πλέον το νέο Βερολίνο, όσον αφορά τις ευκαιρίες που προκύπτουν το real estate και το retail». Αυτό ανέφερε απ΄ την πλευρά του ο κ. Selvane Mohandas du Menil, Managing Director, International Association of Department Stores-IADS
Οπως είπε, «τα πολυκαταστήματα βρέθηκαν σε μία μόνιμη κρίση τα τελευταία δύο χρόνια λόγω της πανδημίας. Καλούμαστε να δούμε πώς τα πολυκαταστήματα χρησιμοποίησαν τη νέα τεχνολογία καθώς δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις όπου ξεπέρασαν τις πωλήσεις τους από την προ κόβιντ εποχή».
Ειδικότερα, ανέφερε το παράδειγμα της Τουρκίας όπου κατάστημα μπορεί να παραδώσει οποιοδήποτε προϊόν του σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας μέσα σε 90’.
Η λιανική δεν αφορά πλέον την πώληση του προϊόντος, αλλά τη δημιουργία μίας πελατειακής βάσης και ενός βιώματος