21.7 C
Athens
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΥΠΟΔΟΜΕΣΠαρελήφθη το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέας -Δομοκού με σύγχρονα Συστήματα Σηματοδότησης

Παρελήφθη το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέας -Δομοκού με σύγχρονα Συστήματα Σηματοδότησης

Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε από τη Παρασκευή το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα ΣΣ Τιθορέας – Λειανοκλάδι- Δομοκός πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα Σιδηροδρομικά Συστήματα Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης.
Mετά την διεξαγωγή των προβλεπόμενων και αναγκαίων δοκιμών διενεργήθηκε η Διοικητική Παραλαβή προς Χρήση, με την υπογραφή Πρωτοκόλλου μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., του ΟΣΕ Α.Ε και της Αναδόχου Κ/Ξ «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – J & P ABAΞ ΑΕ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ», του Συστήματος Σηματοδότησης και του Συστήματος Τηλεδιοίκησης για το σύνολο του σιδηροδρομικού Άξονα Τιθορέα –Δομοκός, ήτοι συνολικού μήκους περίπου 105,8 χιλιομέτρων.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπύρος Κ. Πατέρας, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή εξέλιξη αποτελεί ένα ενδιάμεσο σκαλοπάτι στη μεγάλη προσπάθεια που πολλοί άνθρωποι κάνουν για να φέρουν το σιδηρόδρομο στο προσκήνιο των μεταφορών. Είναι κάτι που επί χρόνια το ελληνικό επιβατικό κοινό το επιζητάει και οι σύγχρονες ανάγκες στον τομέα των μεταφορών το απαιτούν. Σήμερα, δε με την αλλαγή που συντελείται στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο μεταφορικό χάρτη εξαιτίας των εξελίξεων του πολέμου στην Ουκρανία ο ελληνικός εμπορευματικός σιδηρόδρομος δέχεται καθημερινά μαζικά αιτήματα μεταφοράς πρώτων υλών και προϊόντων προς την ελληνική αγορά και μέσω των λιμένων της χώρας προς όλες τις διεθνείς αγορές που τον καθιστούν κομβικό παράγοντα στο ευρωπαϊκό μεταφορικό περιβάλλον. Ας κάνουμε λοιπόν όλοι όσοι είμαστε άμεσα εμπλεκόμενοι, αλλά και όσοι περιφερειακά σχετίζονται με αυτόν και θέλουν να βλέπουν την Ελλάδα να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, μία προσπάθεια να στηρίξουν με όποιο τρόπο το εγχείρημα αυτό. Ο σιδηρόδρομος θα τους το ανταποδώσει».
Το έργο αυτό αποτελεί τμήμα της Σύμβασης 635 της ΕΡΓΟΣΕ και περιλαμβάνει τα παρακάτω αντικείμενα:
1. Σηματοδότηση όλων των Σιδηροδρομικών Σταθμών (ΣΣ) του εν λόγω τμήματος και συγκεκριμένα των ΣΣ. Τιθορέας, Μώλου, Λειανοκλαδίου, Αγίου Στεφάνου, Αγγειών, Θαυμακού (Στάση) και Δομοκού επί συνολικού μήκους 105,8 χλμ.
2. Την σηματοδοτική κάλυψη των ενδιάμεσων διαγωνίων αλλαγών στις περιοχές Ρεγγίνι και Αχάρρες.
3. Την σηματοδοτική επιτήρηση των 2 δίδυμων σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυος.
4. Την λειτουργία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) ΣΣ Λειανοκλαδίου που περιλαμβάνει:
-Την κεντρική επιτήρηση και έλεγχο της σηματοδότησης των ανωτέρω ΣΣ καθώς και των ενδιάμεσων τμημάτων σιδηροδρομικής γραμμής.
-Την κεντρική επιτήρηση και έλεγχο της κίνησης των συρμών και όλων των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων περιβάλλοντος και ασφάλειας εντός των σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυος.
-Οι συρμοί θα κινούνται πλέον με τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες, όπως αυτές προβλέπονται από τις ανάλογες μελέτες σηματοδότησης.

 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπύρος Κ. Πατέρας, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή εξέλιξη αποτελεί ένα ενδιάμεσο σκαλοπάτι στη μεγάλη προσπάθεια που πολλοί άνθρωποι κάνουν για να φέρουν το σιδηρόδρομο στο προσκήνιο των μεταφορών. Είναι κάτι που επί χρόνια το ελληνικό επιβατικό κοινό το επιζητάει και οι σύγχρονες ανάγκες στον τομέα των μεταφορών το απαιτούν. Σήμερα, δε με την αλλαγή που συντελείται στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο μεταφορικό χάρτη εξαιτίας των εξελίξεων του πολέμου στην Ουκρανία ο ελληνικός εμπορευματικός σιδηρόδρομος δέχεται καθημερινά μαζικά αιτήματα μεταφοράς πρώτων υλών και προϊόντων προς την ελληνική αγορά και μέσω των λιμένων της χώρας προς όλες τις διεθνείς αγορές που τον καθιστούν κομβικό παράγοντα στο ευρωπαϊκό μεταφορικό περιβάλλον. Ας κάνουμε λοιπόν όλοι όσοι είμαστε άμεσα εμπλεκόμενοι, αλλά και όσοι περιφερειακά σχετίζονται με αυτόν και θέλουν να βλέπουν την Ελλάδα να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, μία προσπάθεια να στηρίξουν με όποιο τρόπο το εγχείρημα αυτό. Ο σιδηρόδρομος θα τους το ανταποδώσει».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ