ΑΔΑ: ΩΧΜΓΩΡ7-3Χ7
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Κύπρου 68 – Τ.Κ. 16452
Τηλ.: 213.2018.700 Fax: 213.2018.765
email: protokollo@elliniko-argyroupoli.gr
Αρ. Πρωτ.: 25785
Ημ/νία: 14/05/2021
(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ της υπ’ αριθμ. πρωτ. 35536/3.9.2019 απόφασης)
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 479 / 2019
Ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης
Αφού έλαβε υπόψη
1.Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2.Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3.Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 51.356 κατοίκους.
6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης έχει δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν έξη (6) Αντιδήμαρχοι.
8. την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ Β’ 1594/17.06.2014)
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ορίζει, τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης με θητεία από την 1/9/2019 μέχρι και την 31/12/2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Α. Τον κ. Καλιντέρη Γεώργιο ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι:
1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
– Την εποπτεία και ευθύνη των Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οικονομικών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Τμημάτων Εσόδων και Περιουσίας, Λογιστηρίου και Μισθοδοσίας, Προμηθειών και Αποθήκης, Ταμειακής Υπηρεσίας όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο, εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας που αφορούν την Δημοτική Ακίνητη Περιουσία (αρμοδιότητες 10 έως 14 σύμφωνα με την αρίθμηση του ισχύοντος ΟΕΥ, εξαιρουμένου μέρους της αρμοδιότητας (12) ήτοι της αρμοδιότητας “διαχείρισης της εκμετάλλευσης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας (πχ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κλπ)”, την οποία διατηρεί.
2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
– Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Τμημάτων Διοικητικής Μέριμνας, Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, Ανθρώπινου Δυναμικού, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο:
α) Αρμοδιότητες Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου:
* Εκδοση αδειών και τέλεση γάμων.
* Δηλώσεις απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας.
* Μητρώα αρρένων και στρατολογικοί πίνακες.
β)Αρμοδιότητες Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού:
* Υπηρεσιακές μεταβολές (μετατάξεις, αποσπάσεις, μετακινήσεις).
* Καθήκοντα υπαλλήλων.
* Κατατάξεις υπαλλήλων, βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
* Αναπληρώσεις θέσεων ευθύνης.
* Υπερωριακή απασχόληση.
* Αδειες πάσης φύσεως.
* Ελεγχος γνησιότητας δικαιολογητικών (άρθρο 28, Ν. 4305/2014).
Β. Τον κ. Βασίλη Κρητικό ως Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι:
– Την εποπτεία και ευθύνη των Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας και των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Τμημάτων Αποκομιδής Οικιακών Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών, Σάρωσης και Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων, Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων, Πρασίνου και Περιβάλλοντος, Κοιμητηρίων όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο
– Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού της Δ/νσης του
Γ. Τον κ. Ξηνταβελώνη Πέτρο ως Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Δημοτικής Ακίνητης Περιουσίας και ΚΕΠ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι:
– Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο τις αρμοδιότητες του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας που αφορούν την Δημοτική Ακίνητη Περιουσία (αρμοδιότητες 10 έως 14 σύμφωνα με την αρίθμηση του ισχύοντος ΟΕΥ, εξαιρουμένου μέρους της αρμοδιότητας (12) ήτοι της αρμοδιότητας “διαχείρισης της εκμετάλλευσης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας (πχ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κλπ)”, την οποία διατηρεί ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών
– Τις αρμοδιότητες που αφορούν Ευρωπαϊκά, Εθνικά η/και άλλα Προγράμματα σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες κατά περίπτωση οργανικές μονάδες του Δήμου , με σκοπό τον σχεδιασμό, την μελέτη , την οργάνωση, την συμμετοχή και την προώθηση του Δήμου στα προγράμματα αυτά και με στόχο την εισαγωγή καινοτομιών και την προώθηση της αλλαγής και της ανάπτυξης στην διοικητική, οικονομική, κοινωνική, περιβαλλοντική και επιχειρηματική τοπική πολιτική.
– Την εποπτεία και ευθύνη των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων τους όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο
– Την εποπτεία και ευθύνη για κάθε σχετική με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την Ψηφιακή Πολιτική και τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Δήμου, ενέργεια, εισήγηση κτλ
Δ. Τον κ. Χαύτη Θεόδωρο ως Αντιδήμαρχο Συντήρησης Υποδομών & Εγκαταστάσεων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι:
– Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντηρήσεων Εγκαταστάσεων και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Ε. Τον κ. Μηνόπουλο Κωνσταντίνο ως Αντιδήμαρχο Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι :
– Την εποπτεία και ευθύνη των Κοινωνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Τμημάτων Ασκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας, Πρόληψης και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, Προστασίας Γ’ Ηλικίας εξαιρουμένου του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο
– Την εποπτεία και ευθύνη των Κοινωνικών Δομών όπως ενδεικτικά Παντοπωλείο, Φαρμακείο, Ιματιοθήκη κτλ., του Κέντρου Κοινότητας και κάθε άλλης συναφούς δομής με τα αντικείμενα της Υπηρεσίας
ΣΤ. Τον κ. Ιασωνίδη Φώτιο ως Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες όπως αυτές έχουν οριστεί, ήτοι :
– Την εποπτεία και ευθύνη των Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Τμημάτων Παιδείας και δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Αθλητισμού, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο
– Την υποστήριξη της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου , την εποπτεία αυτών και τη συνεργασία μ’ αυτές κατά τις διατάξεις του νόμου
– Την συνεργασία και τον συντονισμό από κοινού δράσεων όπου προβλέπεται, με τον Αθλητικό Οργανισμό Νεολαίας Αθλησης Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην συστατική πράξη του (ΦΕΚ Β 1798/9-8-11) όπως ισχύει
Ζ. Αρμοδιότητες – Εξουσιοδοτήσεις
– Ολοι οι Αντιδήμαρχοι θα μπορούν να τελούν πολιτικούς γάμους όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών.
– Για τις ανωτέρω περιγραφόμενες αρμοδιότητες κατά περίπτωση, εκτός αυτών που εξαιρούνται και αναφέρονται στην παρούσα ή ο νόμος εξαιρεί κατά περίπτωση ή ο Δήμαρχος εξαιρεί με άλλη σε ισχύ, απόφαση του, οι Αντιδήμαρχοι έχουν την εξουσιοδότηση για έκδοση και υπογραφή ή την συνυπογραφή όπου προβλέπεται, όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών, τυχόν επιβολή προστίμων, κυρώσεων, πάσης φύσεως ενεργειών η/και πράξεων κτλ. που σχετίζονται με αυτές, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ή/και ο νόμος προβλέπει καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων ή/και φορέων του Δήμου.
– Ο Δήμαρχος διατηρεί ως Διατάκτης, την υπογραφή του Ισολογισμού, των Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης, των εγκρίσεων τεχνικών προδιαγραφών μελετών, των απ’ ευθείας αναθέσεων, των συμβάσεων, των διακηρύξεων εξαιρουμένων των προσκλήσεων των αναδόχων, σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο κατά περίπτωση
Η. Αναπλήρωση – Λήξη Θητείας
Οταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γ. Καλιντέρης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Π. Ξηνταβελώνη.
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Γ. Καλιντέρη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδημάρχος Π. Ξηνταβελώνης
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Β. Κρητικού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Θ. Χαύτης
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Π. Ξηνταβελώνη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδημάρχος Γ. Καλιντέρης
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Φ. Ιασωνίδη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κ. Μηνόπουλος
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Κ. Μηνόπουλου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Φ. Ιασωνίδης
– Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Θ. Χαύτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Β. Κρητικός
Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Ι. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη Διαύγεια, στην Ιστοσελίδα και στον Πίνακα Ανακοινώσεων του Δήμου και περίληψή της να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον τοπική εφημερίδα.
Ο Δήμαρχος
Ελληνικού-Αργυρούπολης
Ιωάννης Κωνσταντάτος