Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης νέας στρατηγικής οπτικής ταυτότητας και επικοινωνίας (rebranding), τo Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων προχωρά σε επανασχεδιασμό του λογοτύπου Μνημεία και Μουσεία της Ελλάδας / Monuments and Museums of Greece. «Το αρχικό λογότυπο, δημιουργία της Καλλιόπης Ζαφείρη και της Μαρίας Κατσίκα, που είχε προκύψει ύστερα από διαγωνισμό ιδεών το 2012, επανασχεδιάστηκε από την εταιρεία Cannibal, αναδεικνύοντας περαιτέρω τις αρετές του, δηλαδή την καθαρότητα, τη λιτότητα και την ευκρίνεια στην οπτική επικοινωνία», ενημερώνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. Σύμφωνα με το ΥΠΠΟΑ «κεντρικό στοιχείο του νέου σχεδιασμού αποτελεί το MonuMus, ένα εύληπτο και διεθνώς αναγνωρίσιμο λεκτικό, το οποίο προέρχεται από τις πρώτες συλλαβές των αγγλικών λέξεων Monuments και Museums και προσφέρεται για χρήση σε ποικίλες επικοινωνιακές πλατφόρμες και δίκτυα. Με την προσθήκη του MonuMus ολοκληρώνεται το ήδη υπάρχον λογότυπο, με στόχο την προβολή στο διεθνές κοινό των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται στα μνημεία και μουσεία της Ελλάδας».
«Παράλληλα», συνεχίζει η ανακοίνωση, «το ΤΑΠ προχωρά στην επικαιροποίηση του σήματος που παραπέμπει σε σφόνδυλο δωρικού κίονα, με μικρές γραφιστικές παρεμβάσεις στο εικαστικό μέρος, ώστε να εναρμονιστεί με τις πιο πρόσφατες τάσεις στο χώρο της οπτικής ταυτότητας και επικοινωνίας». Το νέο λογότυπο υποστηρίζεται από νέα χρωματική επιλογή, με απόχρωση του γαλάζιου που διεθνώς συνδέεται με τη χώρα μας, ενώ στο πλαίσιο του συνολικού επανασχεδιασμού, υιοθετείται για όλες τις χρήσεις το βελτιωμένο δίγλωσσο λογότυπο ΤΑΠ / ARF (Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων / Archaeological Resources Fund) που εφαρμόζεται από τον Ιούλιο του 2018 στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
MonuMus: To «Rebranding» του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ