Έξι (6) ιστορικά σιδηροδρομικά οχημάτα από την Πελοπόννησο και την Αιτωλοακαρνανία, που χρονολογούνται από τις αρχές του περασμένου αιώνα και θα βρίσκονται πλέον στο υπό διαμόρφωση Σιδηροδρομικό Μουσείο στο Μηχανοστάσιο Πειραιώς (ΜΠΡ).
Μετά από τόσες δεκαετίες για πρώτη φορά υλοποιείται σε μεγάλη κλίμακα κάτι τέτοιο που στόχο έχει όχι μόνο να εξαιρεθούν από τις εκποιήσεις ορισμένα ιστορικά οχήματα, αλλά με εξειδικευμένο προσωπικό και τα διαθέσιμα μέσα να δοθεί ζωή στα σπάνια αυτά κομμάτια.
Πρόκειται για την :
Μία κλειστή φορτάμαξα, η τελευταία διασωζόμενη και από τις πρώτες των Σιδηροδρόμων Βορειοδυτικής Ελλάδος (Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι), κατασκευής 1888.Μία ακόμη κλειστή φορτάμαξα φορτίου 10t, κατασκευής Baume Marpent Βελγίου περί το 1900, που μετέφερε τα οστά του Θ. Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη το 1930. Μία Διαξονική υδροφόρος κατασκευής περί το 1900 και μεταπολεμικής αποκατάστασης των ΣΠΑΠ. Η Ατμάμαξα Εs 7721, υπέρθερμου ατμού κατασκευής 1925 από τη Γερμανική Linke Hofmann Laufhammerwerke, κατασκευής 1925, που πρωτοκινήθηκε με ατμό, και είχε χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες μεταφοράς στρατιωτικών δυνάμεων στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Πέρασε στην τεχνολογία του μαζούτ, κάποια στιγμή, ενώ τελευταία φορά ταξίδεψε το 1980, σε δρομολόγιο τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η κλειστή φορτάμαξα κατασκευής Ganz & Co. Danubius, Budapest Ουγγαρίας το 1925. Οι πρώτες των ΣΠΑΠ με ωφέλιμο φορτίο 12t, αρχικά με υπερυψωμένη φυλακίδα τροχοπεδητή. Και η αυτοκινητάμαξα Uerdingen-D?sseldorfer Waggonfabrik κατασκευής 1937. Η παλαιότερη διασωζόμενη οτομοτρίς και μία από τις πρώτες στην Ελλάδα.