Όλες οι πτυχές του Μεγάλου Περιπάτου οι δυνατότητες ανάδειξης του ως τουριστικής εμπειρίας και οι προκλήσεις που δημιουργεί για την πόλη συζητήθηκαν στην διάρκεια της παρουσίασης του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάδειξης του Μεγάλου Περιπάτου, που εκπονήθηκε από την Marketing Greece, σε σημαντικούς εκπροσώπους τουριστικών φορέων, στη διάρκεια εκδήλωσης στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Αθήνας.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης ανοίγοντας την εκδήλωση μίλησε για τον σχεδιασμό που γίνεται ώστε ο Μεγάλος Περίπατος να αποτελέσει, εκτός των άλλων, σημαντικό μέσο για τη διάχυση των τουριστικών ροών σε περισσότερα σημεία της Αθήνας και για να συμβάλει στον εθνικό τουριστικό στόχο, να αυξήσουμε τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών μας, όταν η κρίση της πανδημίας θα έχει αντιμετωπιστεί.
Παρουσιάστηκαν οι προτάσεις που θα μπορούσαν να ενταχθούν στον σχεδιασμό του Μεγάλου Περιπάτου μεταξύ των οποίων:
* Δημιουργία «instagrammable» σημείων σε όλο το μήκος του Περιπάτου
* Διαμόρφωση μικρότερων Περιπάτων με θεματικό ενδιαφέρον
* Δημιουργία φεστιβάλ και event για τον Περίπατο
* Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου & εργαλείων
* Σύνδεση με άλλες δράσεις / προγράμματα που αναβαθμίζουν το κέντρο της Αθήνας (του Δήμου αλλά και ιδιωτών»
* Ανάπτυξη κάρτας πόλης
* Διεύρυνση και εμπλουτισμός τουριστικής εμπειρίας με νέες εμπειρίες (π.χ. για οικογένειες)
* Ανάμειξη locals στη διαμόρφωση της τουριστικής εμπειρίας
* Έμφαση στην τοπικότητα και στο τοπικό χρώμα της πόλης
Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης υπογράμμισε ότι η διαβούλευση αποτελεί μήτρα του Μεγάλου Περιπάτου. «Είναι το πρώτο έργο σε ολόκληρη τη χώρα που εξελίσσεται και διαμορφώνεται από το διάλογο.
Στη διαβούλευση έλαβαν μέρος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιάννης Ρέτσος, ο πρόεδρος του HATTA, Νικόλαος Κελαϊδίτης, το μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, Σοφία Θεωνά, ο πρόεδρος της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), Άρης Μαρίνης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής (ΣΕΤΕΥΔΑ), Στέφανος Σιδηρόπουλος, η εκπρόσωπος του HAPCO, Ράνια Λάμπου και η διευθύντρια της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού, Λία Φαληρέα.
Το Στρατηγικό Σχέδιο ενίσχυσης της ταξιδιωτικής ταυτότητας μέσω των παρεμβάσεων του Μεγάλου Περιπάτου, στο μητροπολιτικό κέντρο της Αθήνας παρουσιάστηκε διεξοδικά από την διευθύνουσα σύμβουλο της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.
«Είναι το έργο που δεν σηματοδοτεί μόνο την δημιουργία μίας νέας εποχής αλλά και το τέλος της εποχής της μακέτας, της μπουλντόζας και της κορδέλας. Δεν είναι έργο ενός δημάρχου ή μίας δημοτικής αρχής και αυτή είναι η μαγεία του. Είναι έργο που το συζητάμε. Γιατί αυτό το έργο, το περπατάμε μαζί « τόνισε χαρακτηριστικά ο Κώστας Μπακογιάννης.