20 C
Athens
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΕπιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου

Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου

Βιώσιμες υποδομές και σύγχρονες μεταφορές.

Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου Χρήστος Σταϊκούρας - Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου Χρήστος Σταϊκούρας – Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Μικρά και μεγάλα έργα στις υποδομές και μεταφορές . Βελτιώνουν την καθημερινότητα του πολίτη. Χρήση κινητών κ τραπεζικών καρτών στις μεταφορές. Δεν χρειάζεται ο επιβάτης να σταθεί σε μηχάνημα, να  ούτε να γνωρίζει τα προϊόντα.

 

Επιλέγεται το συμφερότερο προϊον για τον επιβάτη (αυτόματο σύστημα επιλογής κομίστρου).  Στο σύνολο των μέσων του ΟΑΣΑ θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2024.

Tap & pay και αντιμετωπίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό η εισητηριοδιαφυγή.
Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου - Ο Δνων Σύμβουλους του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης δοκιμάζει ανέπαφα την έκδοση εισιτηρίου για τη γραμμή express προς αεροδρόμιο
Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου – Ο Δ/νων Σύμβουλους του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης δοκιμάζει ανέπαφα την έκδοση εισιτηρίου για τη γραμμή express προς αεροδρόμιο
Προσπαθήσαμε το Σεπτέμβριο 2014, όταν τότε ήμουν Δ/νων Σύμβουλος στον ΟΑΣΑ να το ξεκινήσουμε, όπως είχε μόλις ξεκινήσει contactless η πληρωμή στο Λονδίνο.
Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ που ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ.
Η Αθήνα εντάσσεται στις ευρωπαϊκές πόλεις που χρησιμοποιούν την ανέπαφη συναλλαγή στις δημόσιες συγκοινωνίες.
    Δρομολόγιο πιλοτικής λειτουργίας για αεροδρόμιο X95
Μέχρι τέλους του 2024 το σύστημα  θα έχει τελειοποιηθεί και θα αφορά όλα τα ΜΜΜ.
Στο πλάνο είναι μελλοντικά να αφορά και τη Θεσσαλονίκη.
Γρηγόρης Δημητριάδης Δνων σύμβουλος Υπερταμείου.
Το έργο έγινε με  ΣΔΙΤ κόστισε 14 εκατομμύρια ευρώ. Το σύνολο  του έργου που αφορά πλειάδα άλλων λειτουργιών θα κοστίσει  170 εκατ.ευρώ ενώ είχε αρχική εκτίμηση 60 εκατ. ευρώ.   Δεν υπάρχει χρέωση ζωνική ούτε αύξηση κομίστρου.

 

Αρχίζει η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

 Επέκταση του προηγμένου συστήματος ανέπαφων συναλλαγών έως τα τέλη του του έτους σε όλα τα ΜΜΜ αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

 

Από σήμερα, 24 Απριλίου 2024, ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone, smartwatch) στα λεωφορεία των γραμμών Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Έως τα τέλη του χρόνου, το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών θα είναι διαθέσιμο για τους επιβάτες, σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ).

 

Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, μπορούν  να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα, ή τις κάρτες στις ενεργοποιημένες συσκευές τους (smartphone ή smartwatch) για να επιβιβαστούν σε λεωφορεία των γραμμών Express του ΔΑΑ(Χ93, Χ95, Χ96, Χ97). Οι κάρτες πληρωμών που έχουν εκδοθεί από εξουσιοδοτημένα ιδρύματα συμπεριλαμβάνονται επίσης.

Ο ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο σύμβασης με την Hellas Smart Ticket Α.Ε., θυγατρική της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, σε συνεργασία με την LG CNS και με την υποστήριξη της Visa και της NBG Pay, ανέπτυξαν την εφαρμογή του πιλοτικού συστήματος ανέπαφων συναλλαγών στις συγκεκριμένες λεωφορειακές γραμμές, με ορίζοντα επέκτασης του έργου στο σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, έως τα τέλη του 2024.

Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου
Επιβίβαση με τραπεζική κάρτα αντί εισιτηρίου στις γραμμές express αεροδρομίου

Οι επιβάτες που κινούνται από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μπορούν πλέον εναλλακτικά να πληρώνουν το εισιτήριό τους ανέπαφα, περνώντας την τραπεζική τους κάρτα, πάνω από τα επικυρωτικά μηχανήματα λεωφορείων με τη σχετική ένδειξη των ανέπαφων συναλλαγών.

Ο εξοπλισμός που έχει εγκατασταθεί στα επιλεγμένα λεωφορεία «διαβάζει» την κάρτα ή το ψηφιακό πορτοφόλι και χρεώνει την αξία της διαδρομής στον λογαριασμό του επιβάτη.

Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων, όπως η Μαδρίτη, το Μιλάνο, και το Λονδίνο που δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό, ασφαλή και άνετο τρόπο, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ.

 

Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη των έξυπνων πόλεων και στη διευκόλυνση των μετακινήσεων των χρηστών, με τις ανέπαφες πληρωμές (tap & pay) να προσφέρουν μια ασφαλή και ανεμπόδιστη εμπειρία για τους επιβάτες και τους διαχειριστές των συστημάτων μεταφοράς που αναζητούν εύκολη, άμεση και ασφαλή πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες.

 

 

 O Διευθύνων Συμβούλος του Υπερταμείου, κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, ανέφερε: «Οι συγκοινωνίες της Αθήνας αλλάζουν. Περνούν σε μια νέα εποχή. Γίνονται πιο ψηφιακές και πιο φιλικές για τον χρήστη υιοθετώντας νέες τεχνολογίες που παρέχουν μεγαλύτερη ελευθερία και διευκολύνουν τους επιβάτες. Η μετεξέλιξη αυτή εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του Υπερταμείου που δίνει έμφαση στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων δημοσίου συμφέροντος. Σε συνεργασία με αξιόπιστους εταίρους προχωράμε στον σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό των ΜΜΜ με στόχο να βελτιώσουμε τη καθημερινότητα των πολιτών και να ενισχύσουμε τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον αστικές μετακινήσεις».

 

 Αναφερόμενος στην πορεία υλοποίησης του έργου, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, κ. Γιώργος Αγραφιώτης, σημείωσε: «Η προσαρμογή και η εξέλιξη είναι ο πυρήνας και η υπεροχή των ΣΔΙΤ έναντι των Δημοσίων Έργων, σε έργα πολυετούς λειτουργίας και συντήρησης, καθώς υφίστανται διαρκείς βελτιώσεις και εκσυγχρονισμό, λόγω των διαφορετικών χρονικών και τεχνολογικών συγκυριών. Ξεκινάμε σήμερα πιλοτικά με την γραμμή του αεροδρομίου και μέσα στη χρονιά ολοκληρώνουμε την εγκατάσταση επεκτεινόμαστε σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ. Ταυτόχρονα, η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ολοκλήρωσε την παραγωγή του λογισμικού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου της Θεσσαλονίκης και ξεκινά η εγκατάσταση στα μέσα της συμπρωτεύουσας, λύνοντας με την ίδια αποτελεσματικότητα τη διαλειτουργικότητα με τα συστήματα του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, ώστε να είναι έτοιμα στην προγραμματισμένη έναρξη λειτουργίας του».

 

O κ. Χριστόφορος Χατζόπουλος, Γενικός Διευθυντής της NBG Pay, επισήμανε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την καινοτόμο υπηρεσία που δημιουργεί νέα δεδομένα στην αστική κινητικότητα & αναβάθμιση της λειτουργίας των συγκοινωνιών στη χώρα μας. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις τάσεις στον κλάδο των ψηφιακών πληρωμών και να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες της αγοράς».

 

Τη νέα υπηρεσία παρουσίασαν, σήμερα, σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο ο  Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές κα Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, ο Διευθύνων  Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ κ. Γιώργος Αγραφιώτης και η Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Ισραήλ, Μάλτας και Κύπρου για τη Visa κα Sevi Vassileva και ο Γενικός Διευθυντής της NBG Pay κ. Χριστόφορος Χατζόπουλος.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ