Η ICAP CRIF διακρίθηκε για έκτη συνεχή φορά, ως ένα από τα κορυφαία BUSINESS SUPERBRANDS στην Ελλάδα για το 2024, αναδείχθηκε δε για πέμπτη φορά πρώτη στην ευρύτερη Κατηγορία «CONSULTING SERVICES-SERVICES TO COMPANIES», στο πλαίσιο της επίσημης τελετής, που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Πρόκειται για μια κορυφαία διάκριση, από τον ομώνυμο διεθνώς καταξιωμένο Θεσμό Branding, που εκπροσωπείται σε 90 χώρες και είχε στόχο να αναδείξει ανάμεσα από 1.500 εταιρικές επωνυμίες τις ηγέτιδες εταιρίες, αφενός μετά από βαθμολογία της κριτικής επιτροπής και αφετέρου μετά από δημοσκόπηση προς το καταναλωτικό κοινό, βάσει των ακόλουθων κριτηρίων:
α) Αναγνωρησιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης,
β) Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια,
γ) Ποιότητα, τιμή, ασφάλεια, προϊόντων/υπηρεσιών και
δ) Εταιρική Υπευθυνότητα.
Ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών
ΙCAP CRIF, παρέλαβε το βραβείο και δήλωσε σχετικά:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για πέμπτη (5η) συνεχή φορά, η ICAP CRIF αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται ως SUPERBRAND, και μάλιστα ως πρώτη (1η) στην ευρύτερη κατηγορία των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών. Η διπλή αυτή διάκριση, επιβεβαιώνει την αναγνωρησιμότητα και εμπιστοσύνη του επιχειρηματικού κόσμου στην ICAP CRIF, που την κατέταξε πρώτη, σε μια κατηγορία με σημαντικές διεθνείς εταιρείες με παγκόσμιας εμβέλειας brands. Έχοντας επιτύχει ταχεία και πολλαπλή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ειδικά φέτος που γιορτάζουμε τα 60 χρόνια μας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι. Θα ήθελα λοιπόν, να ευχαριστήσω θερμά όλους τους εργαζομένους μας για τις πολλές μας επιτυχίες αλλά και την προσήλωσή τους στο στόχο μας, να παρέχουμε σύγχρονες, αξιόπιστες και υψηλής αξίας λύσεις στους πελάτες μας, αλλά και για την δέσμευσή τους για την υλοποίηση της πολιτικής μας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη».
Τι είναι τα Superbrands;
O θεσμός των Superbrands στοχεύει στην προώθηση του branding και στην επιβράβευση των κορυφαίων επωνυμιών (brands) κάθε χώρας. Στόχος του διαγωνισμού “Superbrands” είναι η επιβράβευση και προβολή των ποιοτικών, αξιόπιστων, συνεπών και ιστορικών μαρκών, προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγών και η ενθάρρυνση των τελευταίων για τη δημιουργία και τοποθέτηση στην αγορά προϊόντων, που να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών και να κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διενεργείται από το 2005 και φέτος διεξάγεται για 8η φορά.