Σύρος 25/10/2023
Αρ. Πρωτ.: 4231
ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΣΥΡΟΥ
Πληροφ : Β. Ζιούτου ΑΘΗΝΑ 10564
Τηλέφωνο: 22810-87924
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Στην Ερμούπολη Σύρου στις 14/11/2023 ημέρα Tρίτη και ώρα 9:00 θα γίνει πλειοδοτική
δημοπρασία για να πωληθούν τα παρακάτω τροχοφόρα του ΔΔΔΥ που βρίσκονται στους
Τελωνειακούς περιβόλους των τελωνείων της περιφέρειας μας.
Η επίσκεψη των αυτοκινήτων επιτρέπεται όλες τις εργάσιμες ημέρες πριν από την δημοπρασία, κατόπιν συνεννόησης με τους αρμόδιους Τελωνειακούς υπαλλήλους.
Όλα τα τροχοφόρα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους ΝΕΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ –ΔΙΚΥΚΛΩΝ του ΔΔΔΥ. Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.
Η συμμετοχή στη δημοπρασία, με εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, επιτρέπεται εφόσον ο
πληρεξούσιος είναι σύζυγος ή συγγενής εξ αίματος μέχρι και του δευτέρου βαθμού.
Ανακοίνωση στους ενδιαφερομένους, στο εξής ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές εκπρόθεσμες αιτήσεις
παρατάσεων διακανονισμού
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν Φ.Π.Α. 24%.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι ΕΥΡΩ 300, για Ο.Τ.Κ.Ζ. 100 ΕΥΡΩ και για δίκυκλα 50 ΕΥΡΩ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η Τα πιο κάτω αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημιές, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάζουν μαζί με τεχνικούς της επιλογής τους πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης οφείλουν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την
αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα ή λεωφορεία, άνω των τεσσάρων τόνων δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας, αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας, σύμφωνα με το άρθρο 39 των ΟΡΩΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΡΟΧΟΦΟΡΩΝ, και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 6η Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Ο ΟΔΔΥ ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 7η Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής,
προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει της πραγματικότητας. Η εταιρεία μας για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 8η Με την υπ αριθ. 153/26-03-2003 απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Δ.Δ.Υ. τροποποιήθηκε το άρθρο 18 των Γενικών Όρων Πώλησης, και η έκπτωση του 30% σε περίπτωση εξόφλησης του τιμήματος με μετρητά, ισχύει για το 100% της τιμής πλειοδοσίας από 01-04-2003. ΤΡΟΧΟΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ Σ’ΑΥΤΗΝ (ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ).
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 17793/1326/31-05-1996 κοινή απόφαση των Υπουργών
Περιβάλλοντος Χωροταξίας Δημοσίων Έργων και μεταφορών- Επικοινωνιών (ΦΕΚ Β44296) ορίζονται τα παρακάτω για την ταξινόμηση των οχημάτων προς κυκλοφορία :
Βενζινοκίνητα οχήματα, ανεξάρτητα από το μικτό βάρος και πετρελαιοκίνητα οχήματα μικτού
βάρους μέχρι και 4.000 κιλά, που εκποιούνται από τον ΔΔΔΥ μετά την 05-03-1993 και εφ’ όσον η προηγούμενη χώρα κυκλοφορίας των ήταν χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού χώρου (ΕΟΧ) μπορούν να ταξινομηθούν με την προϋπόθεση ότι κατά τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο από το αρμόδιο περιφερειακό ΚΤΕΟ του ΥΠ.Μ.Ε. θα διαπιστωθεί ότι οι εκπομπές καυσαερίων είναι μέσα στα αποδεκτά πλαίσια που τίθενται κάθε φορά με σχετικές προς τούτο αποφάσεις. Για όλα τα παρακάτω οχήματα, η προηγούμενη χώρα κυκλοφορίας τους ήταν χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΠΡΟΣΟΧΗ
1.Επισημαίνεται ότι όσον αφορά τα Οχήματα – Αυτ/τα Τέλους Κύκλου Ζώης (Ο.Τ.Κ.Ζ.) με το
προεδρικό διάταγμα υπ’ αριθμ. 116/5-3-2004 (ΦΕΚ 81α /2004 ), καθορίζονται οι διαδικασίες για την ανακύκλωση και ανάκτηση των οχημάτων τέλους κύκλου ζωής (Ο.Τ.Ζ.Κ.), θεσπίζεται η υποχρέωση λειτουργίας ατομικών ή συλλογικών συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης ΟΤΚΖ και τίθεται ο όρος της επαναχρησιμοποίησης και αξιοποίησης του Ο.Τ.Κ.Ζ.. Με βάση τα ανωτέρω, επιτρέπεται η συμμετοχή στη ως άνω δημοπρασία ΜΟΝΟΝ όσων έχουν υπογράψει σύμβαση συνεργασία με την ΕΔΟΕ και είναι αδειοδοτημένοι από το σύστημα για τη διαχείριση του ΟΤΚΖ.
Οποιαδήποτε προσφορά αντίθετη με τα παραπάνω δεν θα γίνεται δεκτή. Επίσης, οι
διαγωνιζόμενοι οφείλουν να καταθέσούν Υπεύθυνη Δήλωση ότι κατά την αποκομιδή υλικών θα λαμβάνουν όλα εκείνα τα μέτρα προς ελαχιστοποίηση των αποβλήτων, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η προστασία του εδάφους και των επιφανειακών και υπογείων υδάτων όπως και του διασφαλίζεται η προστασία του εδάφους και των επιφανειακών και υπόγειων υδάτων όπως και του αέρα από διαφυγή επικίνδυνων αερίων.
2.Για την ορθολογικότερη περιβαλλοντικά διαχείριση των οχημάτων που δεν υπάγονται στο Π.Δ. 116/2004, δηλαδή αυτών που εκποιούνται για διάλυση (φορτηγά, βυτιοφόρα, λεωφορεία, μοτ/τες, μοτ/τα, απορριμματοφόρα κ.λ.π.)οι υποψήφιοι πλειοδότες αγοραστές τους θα πρέπει να ασκούν δραστηριότητα συναφή με τη διαχείριση των οχημάτων αυτών, η άδεια λειτουργίας της οποίας απαιτεί την έκδοση απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων (Α.Ε.Π.Ο.) ή Πρόσθετες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.) χωρίς απαραίτητα να έχουν υποχρέωση συμμετοχής σε συλλογικό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης .