Με το περιεχόμενο να βρίσκεται στην κορυφή των διεθνών ταξιδιωτικών τάσεων, η Marketing Greece εστιάζει στη δυναμική της εικόνας και επενδύει στρατηγικά στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης «βιβλιοθήκης περιεχομένου», το “Content Library” που αποτελεί τη νέα ενότητα του ιστότοπου της εταιρείας www.marketinggreece.com. Η εταιρεία αποτελεί πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ).
Φωτογραφικό υλικό, βίντεο σύγχρονης αισθητικής, στιγμιότυπα που αποτυπώνουν τη μοναδικότητα της χώρας μας και εικόνες που προκαλούν την επιθυμία στον χρήστη να βιώσει ξεχωριστές εμπειρίες στην Ελλάδα φιλοξενούνται στο “Content Library”, ένα δυναμικό εργαλείο που διατίθεται ελεύθερο προς χρήση από την τουριστική αγορά, τόσο σε ενέργειες προβολής και προώθησης προορισμού σε ψηφιακό περιβάλλον, όσο και στην αξιοποίησή του για τον εικαστικό εμπλουτισμό εφαρμογών (ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα, εφαρμογές).
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, ο χρήστης σε λίγα λεπτά, έχει δημιουργήσει τη δική του συλλογή περιεχομένου, με υλικό σε διαστάσεις και ποιότητα που επιθυμεί, την οποία και λαμβάνει στην ηλεκτρονική θυρίδα του.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ