Οδικός χάρτης και καλές πρακτικές εξαγωγών νωπών φρούτων στη Γερμανία
Ανώτατα στελέχη των εταιρειών METRO, LIDL Hellas, REWE Pagoulatos, Efti Frucht και Expa Frucht, όπως και υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι φορέων της ελληνικής και γερμανικής αγοράς θα τοποθετηθούν και θα μετάσχουν σε ψηφιακές B2B συναντήσεις στη διάρκεια του 7ου Ελληνογερμανικού e-Φόρουμ Τροφίμων με τίτλο «Η πανδημική κρίση ευκαιρία αύξησης των ελληνικών εξαγωγών φρούτων στη Γερμανία», που διοργανώνουν, 26 και 27 Νοεμβρίου, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, η BASF Ελλάς ΑΒΕΕ, η Τράπεζα Πειραιώς, το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο και η Enterprise Greece.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και θα έχει την υποστήριξη του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Μόναχο και του Δικτύου Ελλήνων Επιχειρηματιών και Στελεχών Επιχειρήσεων της Βαυαρίας (HNBEB), θα οργανωθούν δύο διαδικτυακά πάνελ με 10 συμμετέχοντες από τις δύο εθνικές αγορές.
Τα πάνελ
Το πρώτο ψηφιακό πάνελ έχει θέμα ««Οδικός χάρτης» εξαγωγών στον αγροδιατροφικό κλάδο» και συντονιστή τον Δρα. Αντώνη Περδικάρη, Συντονιστή της Κλαδικής Ομάδας Εργασίας Τροφίμων του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου.
Το θέμα του δεύτερου ψηφιακού πάνελ είναι «Αναζητώντας νέα μοντέλα ελληνογερμανικών συνεργασιών μεταξύ παραγωγών και εμπόρων» και συντονιστή τον Δρα. Αθανάσιο Κελέμη, Γενικό Διευθυντή του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.
Στο πλαίσιο του e-Φόρουμ προγραμματίζονται και θα πραγματοποιηθούν στις 26 (ώρα 14:30-17:00) και στις 27 Νοεμβρίου (ώρα 10:00-17:00) ψηφιακές B2B συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων των πέντε γερμανικών επιχειρήσεων με ελληνικές εταιρίες του αγροδιατροφικού κλάδου, καθώς και άλλων φορέων και επιχειρήσεων από την Ελλάδα και τη Γερμανία.