Η καλοκαιρινή διάθεση μάλλον επηρεάζει και τις εταιρίες διανομής που αφού έβγαλαν ότι τους είχε απομείνει στα ράφια – και δυστυχώς συνεχίζουν, αλλά με μέτρο – τώρα ποντάρουν στις επανεκδόσεις κλασικών και εξαιρετικών ταινιών του παρελθόντος και σίγουρα κάνουν καλά, αφού το κοινό διψάει για καλό σινεμά, κάτι που αποδείχθηκε και με την αριστουργηματική ταινία του Μπίλι Γουάιλντερ «Μάρτυρας Κατηγορίας» την περασμένη εβδομάδα, η οποία γέμισε τα τέσσερα σινεμά στα οποία προβλήθηκε.
Ετσι, αυτή την εβδομάδα έχουμε τέσσερις νέες αφίξεις και άλλες τόσες επανεκδόσεις, οι οποίες κερδίζουν συντριπτικά τις νέες παραγωγές, απ’ τις οποίες ξεχωρίζουν το αστυνομικό δράμα από την Αργεντινή «Κόκκινη Εκλειψη» και το εξαιρετικό animation «Toy Story 4».
«Κόκκινη Εκλειψη»
(«Rojo») Αστυνομικό δράμα μυστηρίου, αργεντίνικης (πολυεθνικής) παραγωγής του 2018, σε σκηνοθεσία Μπέντζαμιν Ναϊσάτ, με τους Κλαούντιο Μαρτίνεζ Μπελ, Αντρέα Φριγκέριο Μάρα Μπεστέλι, Αλφρέντο Κάστρο κα. Αρκετά ενδιαφέρον αστυνομικό δράμα μυστηρίου από την Αργεντινή και από τον ανερχόμενο σκηνοθέτη Μπέντζαμιν Ναϊσάτ που προσπαθεί να φρεσκάρει την κινηματογραφική αφήγηση, τις περισσότερες φορές με επιτυχία, κάτι που του αναγνωρίστηκε και στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν, από το οποίο έφυγε με τρία βραβεία.
Επανεκδόσεις
«Αγριες Φράουλες»
(«Wild Strawberries») Δραματική ταινία, σουηδικής παραγωγής του 1957, σε σκηνοθεσία Ινγκμαρ Μπέργκμαν, με τους Βίκτορ Σιόστρομ, Μπίμπι Αντερσον, Ινγκριντ Τούλιν κ.α.
Το κλασικό αριστούργημα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν, σε νέες ψηφιακές κόπιες, με το οποίο ο φημισμένος σκηνοθέτης παραδίδει ένα συγκλονιστικό οδοιπορικό, που διαπερνά τη Σουηδία και το παρελθόν της, αλλά και το σύμπαν του πρωταγωνιστή. Ο Μπέργκμαν χαμηλώνει τις μεταφυσικές του ανησυχίες, για να προσηλωθεί στην ενδοσκόπηση, στην αλλοτρίωση και την έλλειψη επικοινωνίας, κάνοντας μικρά σταθερά και σίγουρα άλματα από το ρεαλισμό στον εξπρεσιονισμό, με την ιμπρεσιονιστική χρήση του φωτός.
Ταινίες Πρώτης Προβολής: Η εκδίκηση των επανεκδόσεων
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ