19 C
Athens
Παρασκευή, 14 Μαρτίου, 2025
spot_img
ΑρχικήΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΣτη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών προσβλέπει η ΕΛΤΑ Courier καθοδόν...

Στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών προσβλέπει η ΕΛΤΑ Courier καθοδόν προς το 2019

 

Στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών, έναντι της πέμπτης σήμερα, στοχεύει να αναρριχηθεί -σε όρους τόσο εσόδων όσο και διακινούμενων αντικειμένων- η θυγατρική των Ελληνικών Ταχυδρομείων, ΕΛΤΑ Courier, στο διάστημα μέχρι το 2019, στο πλαίσιο της τριετούς στρατηγικής ανάπτυξής της (2017-2019).
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Αντώνη Φειδοπιάστη, η φετινή χρήση αναμένεται να κλείσει με τζίρο ύψους 34-35 εκατ. ευρώ, ενώ η εκτίμηση για το 2019 είναι -κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Αποστολάκο- ότι ο κύκλος εργασιών θα διαμορφωθεί σε περίπου 50 εκατ. ευρώ, με βάση τον ισχύοντα σχεδιασμό και τα προγραμματισμένα έργα.
Τα παραπάνω γνωστοποιήθηκαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Θεσσαλονίκη, με την ευκαιρία της συμμετοχής της εταιρείας στην 82η Διεθνή Εκθεση (ΔΕΘ), για πρώτη φορά διακριτά από τη μητρική της, με την οποία «εργάζεται συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά», όπως ξεκαθάρισε ο κ. Φειδοπιάστης. Ο ίδιος διατύπωσε την εκτίμηση ότι το μερίδιο αγοράς των συμβατικών ταχυδρομείων στην ελληνική αγορά «μπορεί να μειώνεται, αλλά δεν τελειώνει».
Στο πλαίσιο του τριετούς marketing plan της εταιρείας, στην περίοδο έως το 2019 θα επιδιωχθούν ακόμη η μεσοσταθμική αύξηση εσόδων κατά 8% ετησίως, η βελτίωση των δεικτών ποιότητας στο 97% από 91%, η άνοδος της αναγνωρισιμότητάς της στο 90% από 60% και η ένταξη 85 νέων πρακτορείων και αυτόματων σταθμών στο δίκτυο της ΕΛΤΑ Courier, όπως επισήμανε ο γενικός διευθυντής της, Παναγιώτης Πανάγος. Σε ό,τι αφορά τους αυτόματους σταθμούς, ο κ. Αποστολάκος επισήμανε ότι προωθείται πιλοτικό πρόγραμμα, σε πρώτη φάση για δέκα αυτόματες θυρίδες, στο Λεκανοπέδιο.
Από την πλευρά του, ο κ. Φειδοπιάστης επισήμανε ότι «τα αποτελέσματα του πρώτου επταμήνου του έτους είναι τόσο θετικά για την εταιρεία, που μας βάζουν σε τροχιά διεκδίκησης μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και ανάπτυξης νέων προϊόντων», αναφέροντας ενδεικτικά ότι στο εν λόγω διάστημα σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά περίπου 5,5% σε σχέση με πέρυσι. «Δεν μπορούμε από τη μια στιγμή στην άλλη να χτυπήσουμε τον leader της αγοράς, αφού έχει πολλά χρόνια προβάδισμα, αλλά η δεύτερη θέση είναι εφικτή» σημείωσε.
Σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, όπου δραστηριοποιούνται σήμερα εκατοντάδες εταιρείες με χιλιάδες καταστήματα, η ΕΛΤΑ Courier στοχεύει στην ταχύτητα και την ποιότητα και επιδιώκει να «χτίσει» γύρω από τις ανάγκες του πελάτη, με «tailor- made» υπηρεσίες, καθώς η αγορά των ταχυμεταφορών αλλάζει διαρκώς και δυναμικά και οι καταναλωτές ζητούν πλέον πιο «προσωποποιημένη» εξυπηρέτηση, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους. Η εταιρεία βρίσκεται επίσης στη διαδικασία αναζήτησης συνεργασιών τόσο για τις περιοχές όπου θέλει να δημιουργήσει το δίκτυό της (με πρακτορεία), όσο και σε άλλα επίπεδα.
Απαντώντας σε ερώτημα του ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις αναμενόμενες εξελίξεις γενικά στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών τα επόμενα χρόνια, ο κ. Φειδοπιάστης επισήμανε ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, παρότι δεν ξεκινά από την ίδια αφετηρία με τους ανταγωνιστές της, καθώς το γεγονός ότι είναι θυγατρική των ΕΛΤΑ της θέτει περιορισμούς.
«Στην ελληνική αγορά δραστηριοποιούνται σήμερα περίπου 400 εταιρείες, εκ των οποίων οι 10-12 κατέχουν συνολικά μερίδιο περίπου 80%. Παρότι δεν είχαμε την απαραίτητη επιθετική πολιτική, κατέχουμε την τέταρτη θέση και φιλοδοξούμε να φτάσουμε στη δεύτερη το 2019. Ο ανταγωνισμός σίγουρα θα δημιουργήσει αναταράξεις και συγχωνεύσεις. Είμαστε έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουμε» σημείωσε ο κ. Φειδοπιάστης, προσθέτοντας ωστόσο ότι η ΕΛΤΑ Courier είναι αναγκασμένη να κινείται με κανόνες μιας ΔΕΚΟ (λόγω του ότι είναι θυγατρική των ΕΛΤΑ), κάτι που σημαίνει ότι υποχρεούται να δημοσιεύει και να κοινοποιεί τον σχεδιασμό της. «Οι ανταγωνιστές μάς …διαβάζουν πριν κινήσουμε μια διαδικασία» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με το υπουργείο και γίνεται σοβαρή προσπάθεια ώστε «τα προβλήματα να ξεπεραστούν και η εταιρεία να λειτουργεί όπως της αξίζει, κάτι που δεν συμβαίνει σήμερα».
Αλεξάνδρα Γούτα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ