Σημαντική διάκριση στα φετινά Marketing Excellence Awards απέσπασε η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, για την ολοκληρωμένη στρατηγική και το πλάνο δράσεων επικοινωνίας της καμπάνιας «Στην Καρδιά της Τεχνολογίας – Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ», στην κατηγορία «Integrated Marketing Communications». Ο Ομιλος ΟΤΕ έλαβε και δεύτερη διάκριση στα φετινά βραβεία, για την επικοινωνία «Εξυπηρέτηση COSMOTE – Made 4 You» της COSMOTE.
Η COSMOTE έλαβε επίσης βραβείο στην κατηγορία «Digital Marketing Communications», για την καμπάνια «Εξυπηρέτηση COSMOTE – Made 4 You» και τις διαδραστικές ενέργειες marketing που υλοποίησε, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα. Η καμπάνια γνώρισε μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, με τις μετρήσεις να ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο.