Την 11η ετήσια Εκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας παρουσίασε η Wind Hellas, με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Εthelon και εκπροσώπους των ΜΜΕ, οι οποίοι ετοίμασαν 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιας Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης PRAKSIS στην Αθήνα.
«Εχοντας χαράξει νέα στρατηγική με «20 Δεσμεύσεις για το 2020» η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασης της στην κοινωνία, τους ανθρώπους της, το περιβάλλον, τους πελάτες και την οικονομία. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας!» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Νέα στρατηγική, «20 Δεσμεύσεις για το 2020»
Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND -η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).
Με τη θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:
– τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.
– τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός.
– τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά».
– την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Νέα στρατηγική της WIND με «20 Δεσμεύσεις για το 2020»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ