11.9 C
Athens
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕπιχειρηματική αποστολή σε 2-3 χώρες της Λατινικής Αμερικής σχεδιάζει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...

Επιχειρηματική αποστολή σε 2-3 χώρες της Λατινικής Αμερικής σχεδιάζει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό Επιμελητήριο

 

Επιχειρηματική αποστολή σε 2-3 χώρες της Λατινικής Αμερικής σχεδιάζει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, με στόχο τη διερεύνηση των δυνατοτήτων συνεργασίας και τις επαφές και συζητήσεις με επιλεγμένες τοπικές εταιρίες, από τις οποίες μπορεί να προκύψουν εμπορικές συμφωνίες και επιχειρηματικές συνέργειες.
Αυτό πρόεκυψε σε συνέχεια πρόσφατης ημερίδας για την οικονομία, το επιχειρηματικό περιβάλλον και τις ευκαιρίες που παρουσιάζουν οι χώρες της Λατινικής Αμερικής, που διοργάνωσε το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας – Λατινικής Αμερικής, σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας, στο πλαίσιο της υποστήριξης της εξωστρέφειας με χρήσιμη πληροφόρηση για μία πολύ ενδιαφέρουσα και αναπτυσσόμενη Ηπειρο.
Στην εκδήλωση παρουσιάσθηκαν 6 χώρες, το Μεξικό, η Βραζιλία, η Αργεντινή, η Χιλή, το Περού και η Ουρουγουάη και την παρακολούθησαν επιχειρηματίες και στελέχη 50 εταιριών. Οι πρέσβεις και οι εμπορικοί ακόλουθοι των χωρών αναφέρθηκαν στα χαρακτηριστικά της οικονομίας και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, στις οικονομικές εξελίξεις και τάσεις, στους κλάδους που παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές, στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες εισαγωγών, στα κίνητρα για επενδύσεις, σε θέματα εμπορικών συναλλαγών, στο τραπεζικό σύστημα, κτλ, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα για κατ’ ιδίαν συζητήσεις επί συγκεκριμένων επιχειρηματικών σχεδίων.
Οπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση, η Λατινική Αμερική έχει επιδείξει μεγάλη ανθεκτικότητα στην παγκόσμια οικονομική κρίση με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξής και πολύ θετικές προοπτικές για τα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για μία αγορά 600 εκατομμυρίων δυνητικών καταναλωτών, που μπορεί να δώσει διέξοδο πρόσφορης δράσης, καθώς αναζητά εναλλακτικές επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών, επιδιώκει την αναβάθμιση υποδομών, τη βελτίωση συνθηκών διαβίωσης και υγείας, την αντιμετώπιση της φτώχειας και της επισιτιστικής ανεπάρκειας και την προσαρμογή στις κλιματικές μεταβολές. Η Ευρωπαϊκή Ενωση, δεύτερος σημαντικότερος εμπορικός εταίρος της Λατινικής Αμερικής, έχει διπλασιάσει τις εξαγωγές της προς την περιοχή την τελευταία δεκαετία, τάση από την οποία μπορούν να ωφεληθούν και να κερδίσουν μία αξιόλογη θέση στις αγορές της Λατινοαμερικάνικης Ηπείρου οι διορατικές και εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις, που έχουν διεθνή εμπειρία και προσφέρουν ανταγωνιστικά προϊόντα.
Σε συνέχεια αυτής της ημερίδας, ακολούθησε μία αντίστοιχη ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά, όπως και αντίστοιχης που θα ακολουθήσει στη Θεσσαλονίκη.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ