Ανοίγει τις πύλες της, από τις 19 έως τις 21 Μαΐου 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi», η έκθεση Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές), που δημιούργησε η ΔΕΘ-Helexpo στην Αθήνα, διευρύνοντας το τουριστικό, εκθεσιακό χαρτοφυλάκιό της.
Η Greek Travel Show διοργανώνεται για πρώτη φορά και όπως τονίστηκε σε συνέντευξη Τύπου, η νέα διοργάνωση θα αποτελέσει την B2C (Business to Consumer) εκδοχή της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, όπως είπε, ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Τάσος Τζήκας, εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας, εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.
Οι στόχοι της Greek Travel Show είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες. Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι, επίσης, να συμμετάσχουν και οι 13 περιφέρεις της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα διοργάνωσή της. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.
Στην παρέμβασή του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Πορζικίδης, ανέφερε ότι η εν λόγω έκθεση αποτελεί το απόλυτο «one stop shop» των διακοπών, καθώς εκατοντάδες προορισμοί και προτάσεις αναψυχής για το καλοκαίρι του 2017 θα παρουσιαστούν στον επισκέπτη, ο οποίος θα μπορεί να κάνει ταυτόχρονα κράτηση. Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, περιφέρειες, κρατικοί οργανισμοί τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων, κ.ά. Η δυνατότητα της άμεσης κράτησης είναι ιδιαίτερα σημαντική, ενώ ο επισκέπτης με τη δωρεάν είσοδό του στην έκθεση μπορεί να λάβει κάθε πληροφόρηση πριν καταλήξει στην κράτησή του, σημείωσε ο κ. Πορζικίδης.
Περιφέρεια Αττικής και Δήμος Ναυπλίου οι τιμώμενες περιοχές
Η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, στην παρέμβασή της, στάθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλεται, προκειμένου η περιφέρεια να αναρριχηθεί στον τουριστικό χάρτη της χώρας, που, όπως είπε, υπολείπεται σημαντικά σε σχέση με τις άλλες περιφέρειες της Ελλάδας. Αφού έκανε λόγο για ένα στρεβλό, μέχρι πρότινος, μοντέλο ανάπτυξης του τουρισμού, που έπνιγε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η κ. Δούρου μίλησε για ένα στοίχημα που είναι πολυεπίπεδο, θέλει χρόνο και δεν περνάει μόνο μέσα από εκθέσεις. Στόχος είναι η εξωστρέφεια και η Περιφέρεια κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση. Μάλιστα, έχουν ήδη καταβληθεί προσπάθειες, ώστε περιοχές όπως η Δραπετσώνα, η Βραυρώνα, αλλά και οι Σπέτσες, να αποτελέσουν μέρη που θα γυριστούν κινηματογραφικές παραγωγές. Στο σκέλος της προσέλκυσης των επενδύσεων, η κ. Δούρου στάθηκε στις προσπάθειες να ξεπεραστούν χρόνιες παθογένειες που εμποδίζουν την ευόδωση σημαντικών επενδύσεων.
Στην έκθεση συμμετέχει και ο Δήμος Ναυπλιέων. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, Δημήτρη Κωστούρο, στόχος της τουριστικής πολιτικής είναι τουρισμός 365 μέρες. Αλλωστε, όπως είπε, η περιοχή έχει όλα τα πλεονεκτήματα, ώστε να επιτύχει αυτόν τον στόχο.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ